به این آقایی ات گاهی،حسادت می کنم آقا
نمی آیم به دیدارت،حماقت می کنم آقا
میانِ افسرانِ جنگ،من آن سربازِ خرسندم
من عکست را که می بینم،قناعت می کنم آقا
شنیدم گفته ای:من هم،نهان در دل،غمی دارم
اگر لایق بدانی ام،طبابت می کنم آقا
تمامِ امرِ دنیا را،به زیرِ پا گذارم من
اگر دستورِ تو باشد،اطاعت می کنم آقا
شما با حضرتِ غایب،قرابت داری ای سردار
در این آدینه می آید؟ جسارت می کنم آقا
به دشمن گرچه می خندم،دلم خون است و می دانی
لبم آکَنده از فریاد،سیاست می کنم آقا
به نامِ تو قسم،جانا! که می ترسم زِ جان دادن
تو فرمانِ شهادت دِه،شهامَت می کنم آقا
همه فخرم به این بوده،که یک سیدعلی دارم
تو را با یک قلم،یک شعر،زیارت می کنم آقا
*** *** *** *** *** ***

تقدیم به مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه ای
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82